-
Bliscy znajomi czy obojętni sąsiedzi. Młodzież w Polsce i w Niemczech w świetle badań jakościowych i ilościowych
Jednym z istotniejszych aspektów relacji polsko-niemieckich jest wielość inicjatyw dotyczących środowisk młodzieżowych, podejmowanych przez liczne instytucje, organizacje, szkoły czy samorządy. Podczas planowania i realizacji spotkań międzynarodowych często zadawane są pytania o naturę różnic i wspólnych elementów. Rzetelna wiedza o różnicach, niuansach własnej i obcej kultury, o źródłach i naturze wzajemnych różnic ma podstawowe znaczenie dla powodzenia takich projektów i ogólnej jakości wzajemnych stosunków.
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 16.99 |
Dostępność | Duża dostępność 79 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 48-713759507
Zostaw telefon |
O książce
Autor: Sylwester Zagulski
Tytuł: Bliscy znajomi czy obojętni sąsiedzi. Młodzież w Polsce i Niemczech w świetle badań jakościowych i ilościowych
Oprawa: miękka
Wymiary: 22,5 cm x 15 cm
Liczba stron: 426
ISBN: 978-83-64864-79-7
Wydawca: Wydawnictwo Nauka i Innowacje
Jednym z istotniejszych aspektów relacji polsko-niemieckich jest wielość inicjatyw dotyczących środowisk młodzieżowych, podejmowanych przez liczne instytucje, organizacje, szkoły czy samorządy. Podczas planowania i realizacji spotkań międzynarodowych często zadawane są pytania o naturę różnic i wspólnych elementów. Rzetelna wiedza o różnicach, niuansach własnej i obcej kultury, o źródłach i naturze wzajemnych różnic ma podstawowe znaczenie dla powodzenia takich projektów i ogólnej jakości wzajemnych stosunków. Trend ten dotyczył i nadal dotyczy w znacznym stopniu właśnie młodzieży, której możliwości związane z nawiązywaniem kontaktów zagranicznych uległy zwielokrotnieniu.
Stąd też celem ogólnym niniejszej publikacji jest aktualna i wielostronna analiza ukazująca obraz młodzieży w Polsce i w Niemczech oraz jej wzajemnego postrzegania w obu krajach na początku drugiej dekady XXI wieku. Wartość wyników badań nad młodzieżą jest poza tym cennym źródłem informacji i inspiracją do planowania dalszych działań i projektów edukacyjnych. Realizowanych nie tylko przez placówki szkolne, lecz także przez organizacje pozarządowe, szczeble administracji samorządowej, placówki edukacyjne i inne organizacje.