![(e-book) Zmienność upodobań. O preferencjach filmowych Europejczyków w latach 1896-1939](/images/io273/0-1000/Zmiennosc-upodoban-e-book_%5B148%5D_60.jpg)
![ESBN - sklep internetowy](/upload/io273/logos//esbn_mono.png)
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Zmienność upodobań. O preferencjach filmowych Europejczyków w latach 1896-1939
![Zmienność upodobań. O preferencjach filmowych Europejczyków w latach 1896-1939 Zmienność upodobań. O preferencjach filmowych Europejczyków w latach 1896-1939](/images/io273/0-1000/Zmiennosc-upodoban-O-preferencjach-filmowych-Europejczykow-w-latach-1896-1939_%5B142%5D_480.jpg)
![Zmienność upodobań. O preferencjach filmowych Europejczyków w latach 1896-1939 Zmienność upodobań. O preferencjach filmowych Europejczyków w latach 1896-1939](/images/io273/0-1000/Zmiennosc-upodoban-O-preferencjach-filmowych-Europejczykow-w-latach-1896-1939_%5B142%5D_480.jpg)
![(e-book) Zmienność upodobań. O preferencjach filmowych Europejczyków w latach 1896-1939](/images/io273/0-1000/Zmiennosc-upodoban-e-book_%5B148%5D_60.jpg)
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 16.99 |
Dostępność |
Średnia dostępność
|
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 48-713759507
Zostaw telefon |
Zmienność upodobań. O preferencjach filmowych Europejczyków w latach 1896-1939
Autor: Joseph Garncarz
Tłumaczenie: Andrzej Dębski
Język publikacji: polski
Oprawa: twarda
Wymiary: 140 x 200 mm
Liczba stron: 356
ISBN: 978-83-66810-14-3
Wydawca: Wydawnictwo Centrum Studiów Niemieckich i Europejskich
im. Willy'ego Brandta Uniwersytetu Wrocławskiego
Główna teza książki mówi, że w badanym okresie możemy zaobserwować proces różnicowania się preferencji filmowych publiczności europejskich. O ile około 1900 roku preferencje filmowe w Europie były w znacznym stopniu „globalne”, o tyle w latach trzydziestych XX wieku istniała już kulturowa mozaika, w której publiczność każdego kraju miała swoje własne preferencje. Ale w książce chodzi nie tylko o opisanie tego procesu, lecz także o wyjaśnienie go. Kulturowe różnicowanie się̨ preferencji filmowych w istocie nie było związane z przekształcającymi się̨ państwami czy społeczeństwami, lecz z instytucją kina, która w badanym okresie zmieniła się fundamentalnie. W analizowanym okresie zmieniły się jednak gruntownie nie tylko miejsca projekcji i produkty tam oferowane, lecz również skład demograficzny publiczności filmowej.